Dostawy realizowane są przez firmę InPost S.A. zarówno w postaci dostaw kurierskich do domu jak i z wykorzystaniem paczkomatów. Koszt dostawy podany jest zawsze przy składaniu Zamówienia. Czas dostawy to zazwyczaj 1-5 dni robocze, w niektórych przypadkach wysyłka może się przedłużyć o czym klient zostanie poinformowany. W przypadku dużej liczby zamówień, czas dostawy może się wydłużyć o czym Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.

W celu dokonania zwrotu należy skontaktować się z nami za pośrednictwem maila: sklep@internaziomale.com wpisując w temacie: ZWROT oraz podać numer zamówienia.

Zwroty realizowane są również przez firmę InPost S.A. z wykorzystaniem specjalnie wydrukowanego formularza, uzupełnionego wymaganymi danymi. Paczki zwrotne bez wymaganego formularza zwrotu nie podlegają procedurze. Pieniądze zwracane są na konto bankowe, z którego dokonano zapłaty w ciągu 14 dni kalendarzowych. Paczkę można również nadać kurierem na adres Słowikowskiego 81C
(Hala 4, Brama 5), 05-090 Raszyn wpisując INTERNAZIOMALE jako odbiorcę.

Produkt może zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu. Produkt nie może być używany, musi zawierać wszystkie emblematy marki tj. metki, pudełka, dodatki itp.

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż.

Adresem zwrotnym jest adres Słowikowskiego 81C (Hala 4, Brama 5),
05-090 Raszyn. Paczki wysłane na adres inny niż podany nie zostaną odebrane, a firma InPost S.A. zwróci je nadawcy. Firma nie ponosi kosztów ponownego nadania paczki. W przypadku braku możliwości nadania paczki na adres, klient powinien skontaktować się z firmą w celu ustalenia innej formy wysyłki.

Formularz zwrotu