POLITYKA ZWROTÓW


Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety i folię oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Odfoliowany nośnik audio-wizualny (płyta CD) nie podlega zwrotowi, a jedynie reklamacji w razie wady.

Odzież i akcesoria nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać wszystkie metki.

Zwrotu produktu możesz dokonać odsyłając go na wskazany poniżej adres korespondencyjny:

SPACERANGE ENT Sp. z o. o. MAGAZYN
ul. Oskara Kolberga 11 hala B
25-620 Kielce

–  wydrukuj i wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy dostępne na dole strony,

– spakuj produkt, który chcesz zwrócić – możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie,
– koniecznie dołącz paragon, jako dowód zakupu, co ułatwi i przyspieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności.

W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki, otrzymasz zwrot należność za produkt w taki sam sposób, w jaki został opłacony (na konto bankowe lub na kartę).


PROCEDURA REKLAMACYJNA


Dla prawidłowego złożenia reklamacji powinieneś skontaktować się z pracownikiem sklepu, wypełniając formularz zgłoszenia reklamacji, znajdujący się poniżej lub wysyłając zgłoszenie w formie pisemnej na adres sklepu podając w zgłoszeniu swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, numer zamówienia wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz dokładnie opisać okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji (na czym ona polega), ewentualnie jakich cech produkt nie posiada, a powinien posiadać według opisu produktu.

Reklamacji produktów możesz dokonać odsyłając produkt na wskazany poniżej adres korespondencyjny:

SPACERANGE ENT Sp. z o. o. MAGAZYN
ul. Oskara Kolberga 11 hala B
25-620 Kielce

W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki, rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana, otrzymasz zwrot należność za produkt na konto bankowe lub kartę.


PROCEDURA WYMIANY TOWARÓW


W ciągu 14 dni istnieje możliwość wymiany tego samego produktu na inny rozmiar. W tym celu należy w pierwszej kolejności skontaktować się z nami mailowo pod adresem sklep@internaziomale.pl . Magazyn wówczas poinformuje o dostępności towaru.

Wymieniany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz posiadać wszystkie oryginalne metki. Jednocześnie zwracamy się z prośbą o staranne zapakowanie produktu.

W przypadku wymiany produktu koszty przesyłki ponosi kupujący.


Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.